dimanche 9 janvier 2011

„Ако жената не се предаде, тя побеждава; ако се предаде, диктува условия на победителя.“Карел Чапек

Когато съдбата ме доведе тук,си мислех, че  ще ми се наложи да се боря непрекъснато за да запазя себе си като европейка!Оказа се,че по-трудно ще ми е да ги накарам да не ме възприемат като такава! Промених много неща в мисленето си,за толкова години се наложи  основното правило -търпението и мекото отношение , както и отстояването на моята позиция за нещата ,които смятам, че не заслужавам да ми причиняват!
От север на юг се наблюдават различията в обичаите, културата и поведението на  хората, дори танците и изразяването, в мисленето и спазването на моралните, религиозните и човешките закони!За някои истинските  хора в страната са именно на юг! аз имам само спонтанни контакти с техни представители, най-вече жени , определено си личат и не по-малко са ми интересни като личности!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire